ODGOVORNI OSEBI ZA SPREJEMANJE IN OBRAVNAVO ZAHTEVE ZA PRVO OBRAVNAVO KRŠITVE PACIENTOVIH PRAVIC V MEDICINSKEM CENTRU ŠALARA:
DANIJEL BEŠIČ LOREDAN, specialist ortopedske kirurgije, direktor
SIMON STOPAR, specialist otorinolaringologije, direktor
V prostorih Medicinskega centra Šalara, Obrtniška ulica 30, 6000 Koper
Pritožbe lahko posredujete:
Vse pritožbe bodo obravnavane v skladu z določili Pravilnika o reševanju pritožb Medicinskega centra Šalara, ki je na vpogled v prostorih Medicinskega centra Šalara
ZASTOPNIK PACIENTOVIH PRAVIC
Zastopnik pacientovih pravic pacientu daje osnovne informacije, nudi strokovno pomoč in daje konkretne usmeritve pri uveljavljanju pravic s področja zdravstvenega varstva, zdravstvenega zavarovanja in izvajanja zdravstvene dejavnosti.
Pacient se lahko v primeru, ko ni zadovoljen z obravnavo, obrne na enega od zastopnikov pacientovih pravic, ki mu lahko svetuje, pomaga ali ga po pooblastilu celo zastopa pri uresničevanju pravic po Zakonu o pacientovih pravicah - ZPacP, (Uradni list RS, št. 15/08 in 55/17)
Zastopnica pacientovih pravic za obalno kraško območje:
JOŽICA TROŠT KRUŠEC, mag. prava Prostori Nacionalnega inštituta za javno zdravje, OE Koper, Vojkovo nabrežje 4A, Koper
Naročanje:
e-naslov: jozica.trost@nijz.si
telefon: 05 663 08 41
Ponedeljek – petek (8.00 - 14.00)
Uradne ure za naročene stranke:
Sreda od 15.30 do 20.00
Petek od 14.30 do 21.30
Uradne ure preko tel. š.t. 041 667 501:
Ponedeljek, torek in četrtek od 18.00 do 20.00